BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Sportiniai užsiėmimai

Pilates

Tai tempimo ir giliūjų raumenų stiprinimo pratimai, kurių pagrindą sudaro lėtai daromi jogos elementai, paliečiant giluminius kūno raumenis. Treniruotės metu daug dėmesio skiriama laikysenos gerinimui, stuburo stiprinimui, lankstumui.

Joga

Treniruotės metu atliekamos jogos pozos ir judesiai, pagrindiniai atsipalaidavimo būdai, kvėpavimo pratimai, skirta pagerinti dvasinei žmogaus savijautai.

Step+Press

Vidutinio intensyvumo choreografijos treniruotė, naudojant step platformas, skirta pilvo preso raumenims stiprinti.

Kūno dizainas

Tai jėgos ištvermės treniruotė, kurios didžiąją dalį sudaro jėgos pratimai, naudojant svarelius, gumas, štangutes. Stiprina viso kūno raumenis bei kraujagyslių sistemą.

Press+Back+ABL

Vidutinio intensyvumo treniruotė, skirta nugaros, pilvo preso, sėdmenų, kojų raumenims lavinti. Naudojamos štangutės, kamuoliai, svareliai.

Fitness bike Mix – energingos treniruotės metu, minant dviratį, reguliuojant apkrovas vystoma jėga ir ištvermė. Didžiąją laiko dalį sudaro važiavimas į įkalnę ir nuo jos skirtingais greičio intervalais.

Fitness bike Interval – treniruotės metu intensyvaus greičio intervalai keičiami mažo intensyvumo intervalais.

Fitness bike Intro – treniruočių programa, skirta susipažinimui su pagrindine važiavimo technika. Didžiąją laiko dalį važiuojama riebalų deginimo zonoje.

Fitness bike Mountain – treniruotės metu didžiąją laiko dalį sudaro važiavimas į įkalnę ir nuo jos. Skirta ištvermei ir jėgai lavinti, taip pat širdies kraujagyslių sistemos darbui gerinti.<a href=”“>

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą