BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kikboksas

2010-12-04 parašė migleposkaite

Boxing Works - “Tikro bokso” treniruočių imitacija porose. Ne! Ne! Niekas čia per pilvą nemuš:) Bet! Tai viena iš nuostabiausių bei efektyviausių treniruočių, kurioje mokoma bokso pagrindų bei sudeginama begalė kalorijų. Naudojama speciali bokso treniruočių įranga - bokso pirštinės bei bokso letenos. Pratimai atliekami porose. Treniruotės intensyvumas priklauso nuo dalyvaujančiujų patirties. Tai labai neįprasta treniruotė, bet labai originali.

Boxing Blast - Fantastinis užsiėmimas tiems, kurie nori ypatingai išsikrauti dienos pabaigoje, naudojama elementariausia bazinė bokso bei kickbokso technika bei deriniai. Įmanoma sudeginti iki 1000 kcal!!

<a href=”“>

Rodyk draugams

Sportiniai užsiėmimai

2010-12-03 parašė migleposkaite

Pilates

Tai tempimo ir giliūjų raumenų stiprinimo pratimai, kurių pagrindą sudaro lėtai daromi jogos elementai, paliečiant giluminius kūno raumenis. Treniruotės metu daug dėmesio skiriama laikysenos gerinimui, stuburo stiprinimui, lankstumui.

Joga

Treniruotės metu atliekamos jogos pozos ir judesiai, pagrindiniai atsipalaidavimo būdai, kvėpavimo pratimai, skirta pagerinti dvasinei žmogaus savijautai.

Step+Press

Vidutinio intensyvumo choreografijos treniruotė, naudojant step platformas, skirta pilvo preso raumenims stiprinti.

Kūno dizainas

Tai jėgos ištvermės treniruotė, kurios didžiąją dalį sudaro jėgos pratimai, naudojant svarelius, gumas, štangutes. Stiprina viso kūno raumenis bei kraujagyslių sistemą.

Press+Back+ABL

Vidutinio intensyvumo treniruotė, skirta nugaros, pilvo preso, sėdmenų, kojų raumenims lavinti. Naudojamos štangutės, kamuoliai, svareliai.

Fitness bike Mix – energingos treniruotės metu, minant dviratį, reguliuojant apkrovas vystoma jėga ir ištvermė. Didžiąją laiko dalį sudaro važiavimas į įkalnę ir nuo jos skirtingais greičio intervalais.

Fitness bike Interval – treniruotės metu intensyvaus greičio intervalai keičiami mažo intensyvumo intervalais.

Fitness bike Intro – treniruočių programa, skirta susipažinimui su pagrindine važiavimo technika. Didžiąją laiko dalį važiuojama riebalų deginimo zonoje.

Fitness bike Mountain – treniruotės metu didžiąją laiko dalį sudaro važiavimas į įkalnę ir nuo jos. Skirta ištvermei ir jėgai lavinti, taip pat širdies kraujagyslių sistemos darbui gerinti.<a href=”“>

Rodyk draugams

Aerobika

2010-12-03 parašė migleposkaite

  Gražus ir tvirtas kūnas, grakšti eisena, energija ir puiki nuotaika garantuota tiems, kurie pasirenka uždegančias aerobikos treniruotes! Šias treniruotes bei daugybę jų rūšių siūlo IMPULS sporto klubas. Erdvi salė įrengta pagal aukščiausius standartus, užsiėmimuose naudojamas naujausias ,,Reebok” inventorius.

Rodyk draugams